wtorek, 10 maja 2016

lekcja 129

wkurwia mnie dzisiaj wszystko.

wkurwia mnie para idąca 2 metry przede mną która się ślimaczy/śliniaczy
wkurwia mnie facet leżący na siedzeniu w galerii jakby był na jakichś jebanych wakacjach.
wkurwia mnie rozwieszone pranie.
wkurwia mnie fryzjerka która każe mi czekać bo robi pasemka.
wkurwia mnie policjant który staje pod żabką radiowozem żeby kupić chipsy.
wkurwia mnie niedziałający przycisk na światłach.
wkurwia mnie ciągłe liczenie.
wkurwia mnie śmieciarka o 5 rano pod oknem napierdalająca kontenerami.
wkurwia mnie popsuty terminal płatności.
wkurwia mnie sprzedawca pytający czy w czymś może pomóc
wkurwiają mnie rozwydrzone bachory.
wkurwiają mnie obcy ludzie.
wkurwiają mnie krzykacze.
wkurwia mnie ustalanie ilości osób na marszu, które do niczego nie prowadzi.
wkurwia mnie brudna podłoga w kuchni.
wkurwia mnie pracoholizm.
wkurwia mnie wszystko.

ty mnie nie wkurwiasz. dzisiaj nie masz licencji na wkurwianie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz