wtorek, 19 kwietnia 2016

lekcja 128

o mój boże to już kwiecień

i gdy patrzę na teledysk mówiący, że nie mamy skrzydeł by latać to widzę jeszcze zimowe K. i tę mojową kropeczkę, którą jestem, a której nie widać na teledysku

z A. kolekcjonujemy płyty. własne prywatne spotify na każdy nastrój i dzień. jest pan Wasowski i jest Możdżer i jest Kortez i oni w trójkę tworzą taki skład, z którym warto pójść na wódkę, bo każdy ci opowie smutną historię z happy endem.

Zaczynam robić zdjęcia. Mój kuzyn opowiadał mi kiedyś, że jak miałem kilka lat to bardzo fascynował mnie aparat, który kiedyś do mnie przyniósł i wtedy pomyślał, że kiedy na pewno będę robił zdjęcia.

Robię teraz. Chciałbym robić zdjęcia wszystkiemu co się rusza i co w jakiś sposób istnieje i ma jakiś sens. Warto robić zdjęcia temu, co ma sens i nie warto robić zdjęć, które mają sens. Ważne jest to, czy to to wywołuje Twoje emocje.

Przed nami mnóstwo wyborów. Dorosłość to chyba całość wyboru. Cały czas trzeba wybierać. Wybierasz od tego, czy wstajesz 10 minut później i czy zamieszkasz na stałe w K. czy we W. Zacząłem pisać książkę o Tomaszu, który jest antykwariuszem.

Nie mamy skrzydeł by latać
A mimo tego to nasz cel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz