wtorek, 17 listopada 2015

lekcja 126

daj nam wiarę że to ma sens
że nie trzeba żałować przyjaciół
że gdziekolwiek są dobrze im jest
bo są z nami choć w innej postaci

i przekonaj że tak ma być
że po głosach tych wciąż drży powietrze
że odeszli po to by żyć
i tym razem będą żyć wiecznie

to ulubiony listopadowogrudniowy tekst z ulubionej listopadowogrudniowej piosenki. że już niedługo święta, choć od wakacji minęło tyle czasu. że będę mężem. że świat zwariował. że gdzieś zniknąłem w sobie. że większość dawnych zachowań we mnie umarło. że stałem się zupełnie inny. że zupełnie nie bawią mnie rozrywkowe klimaty. że brak mi sztuki. że brak mi muzyki. że brak mi poezji. że  coś się ze mną stało złego. że nie ma tamtego S. że chciałbym mieć aparat i robić zdjęcia wszystkiemu. że robię jedno z najważniejszych wydarzeń, a nie mam z tego satysfakcji. że to wszystko jest jakieś kupione. że to wszystko nie tak. że ten wieczór i poprzednie zawsze są takie same. że brakuje mi Jej, gdy Ona jest gdzieś indziej. że wszystko mogłoby być być inne, gdyby tylko mogło.

Tyle chciałbym Ci powiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz